Časté dotazy

ČASTÉ DOTAZY

Pračky

1. Mohu připojit svoji pračku k přívodu horké vody?
Připojení pračky k přívodu horké vody nedoporučujeme. Přívodní ventily v našich spotřebičích technicky zvládnou vodu o teplotě až 65 stupňů Celsia, ale prací programy nepoužívají horkou vodu neustále. Se stále horkou vodou mohou být výsledky praní neuspokojivé. Navíc naše spotřebiče s předním a vrchním plněním jsou konstruovány specificky pro připojení k přívodu studené vody.

2. Proč nemohu svoji pračku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současných řad. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

3. Jak je moje pračka stará?
Stáří vaší pračky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2001.

4. Na mé pračce se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pomocí našeho Poradce při potížích můžete vyhledat konkrétní chybový kód a zjistit, jak daný problém vyřešit.

5. Co znamenají symboly na mé pračce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, můžete si vždy vzít k ruce uživatelskou příručku, která byla dodána spolu s vaším spotřebiči. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

6. Proč moje pračka zapáchá?
To může mít několik příčin, např. je to nepříjemný zápach nebo se jeví jako spálený spotřebič? V našem Poradci při potížích se dozvíte další informace o možných příčinách a způsobech řešení problémů.

7. Moje pračka nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Pokud se vám nepodaří vyřešit váš problém pomocí Poradce při potížích, rádi k vám vyšleme autorizovaného servisního technika. Servisní zásah můžete naplánovat, když vyplníte tento formulář.

8. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé pračce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.


Sušičky

1. Proč nemohu svou sušičku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současných řad. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

2. Jak je moje sušička stará?
Stáří vaší sušičky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2001.

3. Na mé sušičce se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pomocí našeho Poradce při potížích můžete vyhledat konkrétní chybový kód a zjistit, jak daný problém vyřešit.

4. Co znamenají symboly na mé sušičce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, můžete si vždy vzít k ruce uživatelskou příručku, která byla dodána spolu s vaším spotřebiči. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

5. Moje sušička nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Pokud se vám nepodaří vyřešit váš problém pomocí Poradce při potížích, rádi k vám vyšleme autorizovaného servisního technika. Servisní zásah můžete naplánovat, když vyplníte tento formulář.

6. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé sušičce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.


Trouby

1. Jak mám svoji troubu čistit?
Hliník lze čistit běžným roztokem mýdlové vody. Nerezovou ocel můžete čistit pomocí našeho speciálního čisticího prostředku, který si můžete opatřit prostřednictvím našeho internetového obchodu.

2. Proč nemohu svou troubu na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současných řad. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

3. Jak je moje trouba stará?
Stáří vaší trouby zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2001.

4. Na mé troubě se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pomocí našeho Poradce při potížích můžete vyhledat konkrétní chybový kód a zjistit, jak daný problém vyřešit.

5. Co znamenají symboly na mé troubě?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, můžete si vždy vzít k ruce uživatelskou příručku, která byla dodána spolu s vaším spotřebiči. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

6. Moje trouba nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Pokud se vám nepodaří vyřešit váš problém pomocí Poradce při potížích, rádi k vám vyšleme autorizovaného servisního technika. Servisní zásah můžete naplánovat, když vyplníte tento formulář.

7. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé troubě?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.


Chladničky a mrazničky

1. Moje chladnička / mraznička zapáchá, jak se zápachu zbavím?
Společnost Electrolux prodává speciální pohlcovače pachu, které jsou určeny pro vaši chladničku / mrazničku. Další informace o těchto pohlcovačích pachu naleznete v našem internetovém obchodu. Můžete je rovněž zakoupit online zde.

2. Proč nemohu svoji chladničku / mrazničku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současných řad. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

3. Jak je moje chladnička / mraznička stará?
Stáří chladničky / mrazničky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2001.

4. Na mé chladničce / mrazničce se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pomocí našeho Poradce při potížích můžete vyhledat konkrétní chybový kód a zjistit, jak daný problém vyřešit.

5. Co znamenají symboly na mé chladničce / mrazničce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, můžete si vždy vzít k ruce uživatelskou příručku, která byla dodána spolu s vaším spotřebiči. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

6. Moje chladnička / mraznička nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Pokud se vám nepodaří vyřešit váš problém pomocí Poradce při potížích, rádi k vám vyšleme autorizovaného servisního technika. Servisní zásah můžete naplánovat, když vyplníte tento formulář.

7. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé chladničce / mrazničce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.


Odsavače par

1. Jak vyčistím filtry v mém odsavači par?
Filtry lze mýt v myčce nádobí nebo ručně. Než je vložíte zpět do odsavače par, dobře je opláchněte a osušte. Pokud budete filtry mýt v myčce nádobí, mohou zbělat.

2. Proč nemohu svůj odsavač par na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současných řad. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

3. Jak je můj odsavač par starý?
Stáří vašeho odsavače par zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2001.

4. Můj odsavač par nefunguje. Na koho se mám obrátit s jeho opravou?
Rádi k vám vyšleme autorizovaného servisního technika. Servisní zásah můžete naplánovat, když vyplníte tento formulář.

5. Kde naleznu uživatelskou příručku k mému odsavači par?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.


Vysavače

1. Proč nemohu svůj vysavač na webových stránkách nalézt?
Na stránkách jsou uvedeny pouze modely ze současných řad. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

2. Jak je můj vysavač starý?
Stáří vašeho vysavače zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2001.

3. Můj vysavač nefunguje. Na koho se mám obrátit s jeho opravou?
Rádi k vám vyšleme autorizovaného servisního technika. Servisní zásah můžete naplánovat, když vyplníte tento formulář.

4. Kde naleznu uživatelskou příručku k mému vysavači?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.