Časté dotazy

Časté dotazy

NA CO SE NÁS ČASTO PTÁTE

Pračky

1. Mohu svoji pračku připojit k přívodu horké vody?
Připojení pračky k přívodu horké vody nedoporučujeme. Přívodní ventily v našich spotřebičích sice v teplotě až 65 stupňů Celsia technicky obstojí, ale prací programy nepoužívají horkou vodu neustále. Se stále horkou vodou mohou být výsledky praní neuspokojivé. Naše pračky s předním a vrchním plněním jsou navíc konstruovány specificky pro připojení k přívodu studené vody.

2. Proč nemohu svoji pračku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší typ, případně speciální provedení. Další informace vám poskytne váš prodejce.

3. Jak je moje pračka stará?
Stáří pračky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2021.

4. Na mé pračce se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pokud se vám nepodařilo najít řešení v uživatelské příručce, informujte nás o závadě prostřednictvím našeho formuláře a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

5. Co znamenají symboly na mé pračce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která byla dodána společně s ním. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

6. Jaké jsou příčiny nepříjemného zápachu z pračky?
Příčin může být hned několik. Jde o nepříjemný zápach? Nebo pach připomínající spálený spotřebič? Kontaktuje nás prostřednictvím našeho formuláře, popište nám závadu a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

7. Moje pračka nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše AEG podpora | AEG)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.

8. Kde naleznu uživatelskou příručku ke své pračce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.

Přečtěte si více

Sušičky

1. Proč nemohu svou sušičku na webových stránkách nalézt? 
Na stránkách naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší typ, případně speciální provedení. Další informace vám poskytne váš prodejce.

2. Jak je moje sušička stará?
Stáří vaší sušičky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2021.

3. Na mé sušičce se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pokud se vám nepodařilo najít řešení v uživatelské příručce, informujte nás o závadě prostřednictvím našeho formuláře a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

4. Co znamenají symboly na mé sušičce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která byla dodána společně s ním. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

5. Moje sušička nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše AEG podpora | AEG)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.

6. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé sušičce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.

Přečtěte si více

Trouby

1. Jak mám svoji troubu čistit?
Hliník lze čistit běžným roztokem mýdlové vody. Nerezovou ocel můžete čistit pomocí našeho speciálního čisticího prostředku, který si můžete zakoupit prostřednictvím našeho internetového obchodu.

2. Proč nemohu svou troubu na webových stránkách nalézt?
Na stránkách naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší typ, případně speciální provedení. Další informace vám poskytne váš prodejce.

3. Jak je moje trouba stará?
Stáří trouby zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2021.

4. Na mé troubě se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pokud se vám nepodařilo najít řešení v uživatelské příručce, informujte nás o závadě prostřednictvím našeho formuláře a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

5. Co znamenají symboly na mé troubě?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která byla dodána společně s ním. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

6. Moje trouba nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše AEG podpora | AEG)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.

7. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé troubě?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.

Přečtěte si více

Varné desky

1. Jak zapojit elektrickou, sklokeramickou nebo indukční varnou desku do elektrické sítě?
Varnou desku by měl zapojit kvalifikovaný elektrikář, zapojení vyžaduje 2 x 230 V (dvě fáze).

2. Kde na varné desce najdu přípojku plynu?
Přípojka pro hadici na plyn se nachází v pravé části na zadní strany spotřebiče.

3. Jak mám čistit varnou desku?
Nejprve doporučujeme použít speciální škrabku na varnou desku. Poté je vhodné desku dočistit prostředkem na čištění sklokeramických varných desek. Pro čištění plynové varné desky z nerezu je lepši použít speciální prostředek na nerez. Čistící prostředky si můžete koupit také v našem internetovém obchodě.

4. Proč nemůžu svou varnou desku najít na internetových stránkách?
Na stránkách naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší typ, případně speciální provedení. Další informace vám poskytne váš prodejce.

5. Jaká stará je moje varná deska?
Stáří varné desky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2021.

6. Na varné desce se objevil chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pokud se vám nepodařilo najít řešení v uživatelské příručce, informujte nás o závadě prostřednictvím našeho formuláře a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

7. Co znamenají symboly na mé varné desce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která byla dodána společně s ním. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

8. Moje varná deska nefunguje. Koho mám kontaktovat ohledně její opravy?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše AEG podpora | AEG)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.

9. Kde najdu návod k použití pro mou varnou desku?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.

Přečtěte si více

Chladničky a mrazničky

1. Jak chladničku / mrazničku zbavím nepříjemného zápachu?
V nabídce společnosti AEG naleznete speciální pohlcovače pachu, které jsou určeny pro vaši chladničku / mrazničku. Další informace o těchto pohlcovačích pachu naleznete v našem internetovém obchodě. Z hygienických důvodů doporučujeme také vypnutý spotřebič alespoň dvakrát ročně vymýt roztokem octové vody.

2. Proč nemohu svoji chladničku / mrazničku na webových stránkách nalézt?
Na stránkách naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší typ, případně speciální provedení. Další informace vám poskytne váš prodejce.

3. Jak je moje chladnička / mraznička stará?
Stáří chladničky / mrazničky zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2021.

4. Na mé chladničce / mrazničce se zobrazuje chybový kód. Co to znamená?
Chybové kódy mají různý význam podle toho, jaký problém ve vašem případě nastal. Pokud se vám nepodařilo najít řešení v uživatelské příručce, informujte nás o závadě prostřednictvím našeho formuláře a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

5. Co znamenají symboly na mé chladničce / mrazničce?
Pokud si nejste jisti, jaký význam mají symboly na vašem spotřebiči, pomůže vám uživatelská příručka, která byla dodána společně s ním. Nemáte-li svou uživatelskou příručku k dispozici, můžete si ji stáhnout v digitální verzi zde.

6. Moje chladnička / mraznička nefunguje. Na koho se mám obrátit s její opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše AEG podpora | AEG)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.

7. Kde naleznu uživatelskou příručku k mé chladničce / mrazničce?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, novou uživatelskou příručku si snadno stáhnete zde.

Přečtěte si více

Odsavače par

1. Jak vyčistím filtry v mém odsavači par?
Některé filtry lze mýt v myčce nádobí nebo ručně. Než je vložíte zpět do odsavače par, dobře je opláchněte a osušte. Pokud budete filtry mýt v myčce nádobí, mohou zbělat.

2. Proč nemohu svůj odsavač par na webových stránkách nalézt?
Na stránkách naleznete pouze modely ze současné nabídky. Pokud se vám nedaří nalézt váš model, může se jednat o starší nebo speciální provedení. Další informace získáte u vašeho prodejce.

3. Jak je můj odsavač par starý?
Stáří vašeho odsavače par zjistíte podle sériového čísla na typovém štítku. První číslice uvádí rok výroby a druhá a třetí číslice uvádějí výrobní týden. Například 13500016 znamená 35. týden v roce 2021.

4. Můj odsavač par nefunguje. Na koho se mám obrátit s jeho opravou?
Dříve než si objednáte servis podívejte se, zda nenajdete řešení v našich tipech. Drobné poruchy můžete vyřešit i bez objednání servisu. Jak vyřešit menší potíže (Vaše AEG podpora | AEG)
Nebo nás kontaktujte, Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na čísle +420 261 302 261 a nebo on-line.

5. Kde naleznu uživatelskou příručku k mému odsavači par?
Máte-li po ruce číslo modelu nebo výrobní číslo, snadno si stáhnete novou uživatelskou příručku zde.

Přečtěte si více

Konektivita

Co potřebuji, abych mohla/mohl využívat výhody konektivity?
- Chytrý telefon nebo tablet s nainstalovanou aplikací AEG.
Stáhnete ji na Apple store nebo Google Play.
- Apple: Telefon nebo tablet. Operační systém alespoň iOS 8.0 nebo novější. Android: telefon nebo tablet. Operační systém alespoň Android 4.0.3 nebo novější.
- Wi-Fi router s podporou režimu WPA nebo WPA2 v pásmu 2,4 GHz b/g/n s internetovým připojením.
- Spotřebič AEG s funkcí konektivita. 

Co když se můj spotřebič nachází na místě se slabším signálem WiFi?
V případě, že je spotřebič umístěný na místě se slabým signálem WiFi je vhodné použít zesilovač signálu WiFi.

Mohou se i ostatní členové domácnosti připojit ke spotřebiči prostřednictvím aplikace AEG?
Ano, stačí si stáhnout aplikaci AEG, přihlásit se pod stejnými přihlašovacími údaji a zajistit, aby byl telefon nebo tablet připojen do stejné WiFi sítě, jako spotřebič.

Kde najdu více informací k funkci konektivita?
Na stránce Vítejte v chytré domácnosti AEG.

Jak AEG nakládá s osobními údaji, které se jsou vyžadovány při registrace spotřebiče?
Ochrana osobních údajů.

Kam se mám obrátit, když potřebuji pomoci s nastavením a používáním spotřebiče s funkcí konektivita?
Jestli již máte doma spotřebič s funkcí konektivita a potřebujete pomoci s nastavením a spuštěním provozu, obraťte se na zákaznické centrum.

Přečtěte si více