
Servis spotřebiče
Nikdo nezná váš spotřebič lépe než my. Můžete se proto spolehnout, že vám poskytneme ty nejlepší možné služby, kdykoli budete potřebovat.
Objednání opravy
Nabízíme vám autorizovaný záruční i pozáruční servis s garancí použití originálních náhradních dílů. Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Při komunikaci s operátorem budete potřebovat následující údaje:
- Datum zakoupení spotřebiče (v případě záručního servisu)
- Číslo modelu nebo výrobní číslo (PNC) – najdete ho na výrobním štítku u každého spotřebiče
V případě problémů s malými spotřebiči, jako jsou vysavače, robotické vysavače, varné konvice, toastery apod., využijte náš vyhledavač vybraných servisních středisek.
Vyhledat servisní středisko (pro malé spotřebiče)
Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky a nebo on-line.
Věděli jste, že drobné potíže můžete vyřešit i bez objednávání servisu?
Začněte tím, že níže popíšete problém, se kterým se potýkáte.
Návrhy pro vyhledávání
Nejlepší výsledky
Nic se nenašlo
Zobrazit všechny výsledky hledání na stránce podpory