Světlo v mé vinotéce nefunguje

Naposledy aktualizován 11.05.2020 11:02

Problém

  • Vnitřní světlo v mé mrazničce / chladničce / chladničce s mrazničkou / vinotéce nefunguje

Platí pro 

  • Truhlicová mraznička
  • Chladnička s mrazničkou
  • Vysoká mraznička
  • Chladnička
  • Vinotéka

Řešení 

1. Zkontrolujte žárovku a pokud je rozbitá, vyměňte ji podle pokynů v příručce.

  • Produkty péče a příslušenství jsou k dispozici v našem e-shopu, nové žárovky u našich servisních partnerů.
  • Některé spotřebiče mají vnitřní LED osvětlení, která musí být měněna technikem.


2. Zkontrolujte, zda se spínač osvětlení pohybuje volně a očistěte jej vlhkým hadříkem (pokud se spínač osvětlení nachází v prostoru otevírání dveří).

3. Zavřete dveře a znovu je otevřete, aby se světlo rozsvítilo.

Kontrolní systém může světlo automaticky vypnout, pokud byly dveře na chvíli otevřené.

4. Obraťte se na autorizované servisní středisko

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.