Podpora pro téma: Nákup přímo od AEG
Doporučené články pro téma: Nákup přímo od AEG
- Jak mohu vrátit produkty?
- Jak mohu aktivovat prodloužení záruky u nového produktu?
- Neobdržel jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
- Je možná instalace spotřebiče?
- Jak mohu aktivovat záruku na nový spotřebič zakoupený přímo od AEG?
- Jak a kdy vás mohu kontaktovat?
- Jak dlouho trvá doručení?
- Jaké jsou náklady na dodání a instalaci?
- Kde najdu příslušenství a náhradní díly?
- Mohu si vybrat den a čas doručení?
Vyhledávat mezi články
Doporučení k vyhledávání
Doprava a vrácení zboží
Čekáte na zásilku? Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se doručení a vrácení objednávek.
Zákaznická podpora
Máte dotaz nebo nám chcete dát zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu? Naše zákaznickém centrum je tu pro vás.
Instalace a služby
Potřebujete poradit s instalací nového spotřebiče? Zjistěte více o našich servisních službách a nadstandardních zárukách.
Objednávka
Nedostali jste potvrzení vaší objednávky nebo hledáte informace o stavu doručení? Zde najdete informace, jak postupovat.
Platby a fakturace
Odpovědi na otázky týkající se fakturace, zpracování plateb a zabezpečení transakcí.
Odvoz a likvidace starých spotřebičů
Co se starými spotřebiči Electrolux? Poradíme vám, jak s nimi zodpovědně naložit.
Ekologická odpovědnost
Zjistěte více o tom, jak Electrolux přistupuje k udržitelnosti.