Aktualizace při problému se systémem iOS 14.7 a novějším

Naposledy aktualizován 13.09.2021 10:56

Aktualizace při problému se systémem iOS 14.7

Jsme si vědomi toho, že někteří z Vás mají při používání nové verze iOS 14.7.1 na svých chytrých zařízeních problémy s připojením nových spotřebičů k internetu.

Za několik týdnů bude vydán iOS 15 a tento problém bude vyřešen. Mezitím nicméně pracujeme na obtížích, které se vyskytly v iOS 14.7.1

Chápeme, že je tento problém nepříjemný, ale přesto je možné vyzkoušet jedno z řešení uvedených níže, dokud nebude k dispozici jiná možnost. 

1) K Vašemu připojení můžete využít zařízení Android. Po dokončení připojení se pak můžete přihlásit ke stejnému účtu zařízením iOS. 

Nebo je možné:

2) Dříve než začnete připojovat svůj spotřebič k internetu, tak se přes svůj chytrý telefon přihlaste k jinému hotspotu, než je Vaše běžná domácí WiFi ( například pomocí hotspotu někoho z rodiny na jiném telefonu iOS a nebo Androidu ) Poté, během procesu přihlašování, jakmile budete vyzváni k výběru WiFi sítě, tak vyberte pro svůj spotřebič svou domácí WiFi. 

Tento článek budeme aktualizovat, jakmile budeme mít jakékoliv další novinky. 

Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a podporu.