Bubnová sušička nese viditelné známky poškození

Naposledy aktualizován 29.07.2020 12:30

Závada

Sušička nese viditelné známky poškození

Vztahuje se k

  • sušička

Řešení

Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:

  • Obraťte se okamžitě na prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.

Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.

Objevení poškození po instalaci nebo prvním použití: 

  • Obraťte se okamžitě na prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen po instalaci nebo během používání.

Žádost o servis:

  • Obraťte se na autorizované servisní středisko.
  • Nové součásti / díly jsou dostupné v našem internetovém obchodě.
Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.