Varná deska zobrazuje chybové hlášení E9

Naposledy aktualizován 07.11.2019 11:12

Problém:

  • Varná deska zobrazuje chybové hlášení E9 

Platí pro:

  • integrovanou elektrickou varnou desku 
  • volně stojící sporák s elektrickou varnou deskou integrovanou indukční 
  • varnou desku volně stojící sporák s indukční varnou deskou 

Řešení:

1. Vypojte spotřebič z napájení alespoň na 30 sekund.

Znovu jej zapojte a zapněte. 

2. Obraťte se na autorizované servisní středisko.  

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám vyžádat si návštěvu servisního technika.    

Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.  

Příčina:

  • Chybové hlášení E9 označuje problém s ovládací elektronikou.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.