Porovnání záruk a nadstandardních služeb
Jak služba funguje
Extra záruka vám zajistí bezstarostný servis vašeho spotřebiče v případě ztráty jeho funkčnosti. Při objednání služby ještě v průběhu zákonné záruční lhůty, zaplatíte 1 490 Kč na 1. rok a k tomu od nás dostanete slevu 15 % na nakup v našem e-shopu.
Při sjednání služby kdykoliv později můžete cenu hradit měsíčně ve výši 129 Kč. Minimální délka trvání prodloužené záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 8 let od data nákupu vašeho spotřebiče.
Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná
alespoň 30 dnů.
V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a Extra záruka.
Jaké jsou její výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
- Garance použití originálních náhradních dílů
- Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
- Servisní návštěva do 5 pracovních dnů od nahlášení
- Pokud spotřebič nelze opravit z důvodu funkční poruchy, máte nárok na jeho výměnu za nový
- Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG, kterou můžete uplatnit opakovaně po celou dobu trvání Extra záruky
Jak objednat
Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Extra záruka". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e-mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Jak služba funguje
I po uplynutí záruční lhůty můžete mít jistotu bezproblémového servisu pro všechny spotřebiče AEG ve vaší domácnosti.
Službu Extra záruka PLUS si můžete objednat již v průběhu zákonné záruční lhůty a mít tak své spotřebiče automaticky chráněny i po jejím uplynutí. Na 1. rok zaplatíte 3 090 Kč a k tomu od nás dostanete slevu 15 % na nakup v našem e-shopu.
Prodlouženou záruku lze sjednat i kdykoli později, nejdéle však do 8 let od data nákupu spotřebiče a vždy minimálně na 1 rok. Platba je možná i měsíčně, a to ve výši 260 Kč.
Služba se vztahuje na 2 a více spotřebičů AEG z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře). Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.
V případě, že některý z vašich spotřebičů již potřebuje opravit, podívejte se na naši službu Servis a Extra záruka PLUS.
Jaké jsou její výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
- Garance použití originálních náhradních dílů
- Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
- Servisní návštěva do 5 pracovních dnů od nahlášení
- Pokud spotřebič nelze opravit z důvodu funkční poruchy, máte nárok na jeho výměnu za nový
- Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG, kterou můžete uplatnit opakovaně po celou dobu trvání Extra záruky
Jak objednat
Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Extra záruka". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e-mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: