Prodlužte si záruční dobu vašeho spotřebiče
Na zakoupený spotřebič se vztahuje smluvní záruka v trvání 2 let. Rozsah, obsah a podmínky smluvní záruky jsou vymezeny v Záručních podmínkách.
Prodlužte si záruku spotřebiče a zůstaňte i po uplynutí záruční doby bez starostí.
S naší službou Záruka Premium, která zahrnuje opravu i v případě náhodného poškození* váš spotřebič opravíme na naše náklady po uplynutí záruční doby a pokud oprava nebude možná z důvodu funkční poruchy, vyměníme vám ho za nový.
* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
Proč si objednat servis spotřebiče u společnosti AEG
Nikdo nezná váš spotřebič lépe než my. Můžete se tedy spolehnout, že vám poskytneme ty nejlepší možné služby, kdykoli budete potřebovat.
Nabízíme vám autorizovaný záruční i pozáruční servis s garancí použití originálních náhradních dílů.
Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Pro objednání opravy budete potřebovat následující údaje
- Datum zakoupení spotřebiče (v případě záručního servisu)
- Modelové označení a výrobní čísla (PNC, SN, ML kód) – najdete je na výrobním štítku u každého spotřebiče
Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na infolince 261 302 261 nebo online zde.
Věděli jste, že drobné potíže můžete vyřešit i bez objednávání servisu?
Začněte tím, že níže popíšete závadu, se kterou se potýkáte.
Doporučení k vyhledávání
Nejlepší výsledky
Nic se nenašlo
Zobrazit všechny výsledky hledání na stránce podpory