Servis a opravy spotřebičů

Prodlužte si záruční dobu vašeho spotřebiče

Na zakoupený spotřebič se vztahuje smluvní záruka v trvání 2 let. Rozsah, obsah a podmínky smluvní záruky jsou vymezeny v Záručních podmínkách.

Prodlužte si záruku spotřebiče a zůstaňte i po uplynutí záruční doby bez starostí.

S naší službou Záruka Premium, která zahrnuje opravu i v případě náhodného poškození* váš spotřebič opravíme na naše náklady po uplynutí záruční doby a pokud oprava nebude možná z důvodu funkční poruchy, vyměníme vám ho za nový.  

ZJISTIT VÍCE

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Proč si objednat servis spotřebiče u společnosti AEG

Nikdo nezná váš spotřebič lépe než my. Můžete se tedy spolehnout, že vám poskytneme ty nejlepší možné služby, kdykoli budete potřebovat.

Nabízíme vám autorizovaný záruční i pozáruční servis s garancí použití originálních náhradních dílů.

Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.

Pro objednání opravy budete potřebovat následující údaje

 

Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na infolince 261 302 261 nebo online zde.

 

Věděli jste, že drobné potíže můžete vyřešit i bez objednávání servisu?

Začněte tím, že níže popíšete závadu, se kterou se potýkáte.