Porovnání záruk a nadstandardních služeb

Jak služba funguje

Záruka Premium vám zajistí bezstarostný servis spotřebiče i v případě neúmyslného náhodného poškození*.

Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty:

  • Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebiče za 69 Kč měsíčně.
  • Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.

Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:

  • Prodloužená záruka vašeho spotřebiče na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 169 Kč.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

PODMÍNKY SLUŽBY

Minimální trvání smlouvy je 12 měsíců. Poté ji můžete kdykoli zrušit.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

Prodlouženou záruku je možné využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.

Jaké jsou její výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
  • Oprava i v případě náhodného poškození spotřebiče
  • Přednostní odbavení na infolince
  • Přednostní vyřizování oprav
  • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
  • Garance použití originálních náhradních dílů
  • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
  • Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG

Jak objednat

Záruku Premium můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Jak služba funguje

Bezplatný a bezproblémový servis funkčních závad včetně náhodného neúmyslného poškození* všech spotřebičů AEG ve vaší domácnosti.

Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty spotřebičů:

  • Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebičů za 134 Kč měsíčně.
  • Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.

Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:

  • Prodloužená záruka vašich spotřebičů na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 339 Kč.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

PODMÍNKY SLUŽBY

Služba se vztahuje na 2 a více spotřebičů AEG z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře).

Minimální trvání smlouvy je 12 měsíců. Poté ji můžete kdykoli zrušit.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

Prodlouženou záruku je možné využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

V případě, že některý z vašich spotřebičů již potřebuje opravit, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium PLUS.

Jaké jsou její výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
  • Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče
  • Přednostní odbavení na infolince
  • Přednostní vyřizování oprav
  • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
  • Garance použití originálních náhradních dílů
  • Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
  • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
  • Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: