HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!

Zavolejte nám na +420 261 302 213 a sjednete si Záruku Premium pro všechna životní překvapení

V případě poruchy vašeho spotřebiče vám poskytneme bezplatný servis i v případě náhodného poškození.

Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Co je Záruka Premium:

  • Záruka Premium pro spotřebič v záruce

    Rozšířená záruka Premium včetně náhodného poškození, na které se běžná dvouletá záruka nevztahuje

  • Záruka Premium pro spotřebič po záruce

    Záruka Premium prodlouží záruku vašeho spotřebiče včetně náhodného poškození
     

Nenechte nic náhodě!

Záruka Premium vyřeší jakoukouliv poruchu vašeho spotřebiče včetně neúmyslného poškození.

  • Ikonka check
    Nebudete muset hledat opraváře
    • Zavoláte nám a my vám zajistíme servis vyškoleným technikem.
    • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem.
    • Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení.
  • Ikonka check
    Opravu za vás uhradíme
    • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě.
    • Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče.
  • Opravíme nebo vyměníme
    • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový.
    • Máte jistotu použití originálních náhradních dílů.

Záruku lze sjednat pro samostatné i vestavěné spotřebiče.
Navíc od nás získáte slevu 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG.

PODMÍNKY SLUŽBY

Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.

Paní s opravářem u auta

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

K ČEMU SLOUŽÍ

Prodloužená záruka Premium PLUS se vztahuje na 2 a více spotřebičů AEG. Po uplynutí jejich záruční lhůty vám v případě funkční poruchy zajistí bezstarostný servis.

JAKÉ JSOU VÝHODY

  • Bezplatný servis – neplatíte dopravu, práci ani použité náhradní díly.
  • Garance kvality – opravu provádí autorizovaný servis s použitím originální dílů.
  • Výměna za nový – pokud není oprava funkční poruchy možná, máte nárok na nový spotřebič.
  • Sleva 15 % - můžete uplatnit opakovaně na nákup příslušenství a náhradní dílů v e-shopu AEG.

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: