HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!
Zavolejte nám na +420 261 302 213 a sjednete si Záruku Premium pro všechna životní překvapení
V případě poruchy vašeho spotřebiče vám poskytneme bezplatný servis i v případě náhodného poškození.
Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
Co je Záruka Premium:
-
Záruka Premium pro spotřebič v záruce
Rozšířená záruka Premium včetně náhodného poškození, na které se běžná dvouletá záruka nevztahuje
-
-
Záruka Premium pro spotřebič po záruce
Záruka Premium prodlouží záruku vašeho spotřebiče včetně náhodného poškození
Nenechte nic náhodě!
Záruka Premium vyřeší jakoukouliv poruchu vašeho spotřebiče včetně neúmyslného poškození.
-
Nebudete muset hledat opraváře
- Zavoláte nám a my vám zajistíme servis vyškoleným technikem.
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem.
- Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení.
-
Opravu za vás uhradíme
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě.
- Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče.
-
Opravíme nebo vyměníme
- Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový.
- Máte jistotu použití originálních náhradních dílů.
Záruku lze sjednat pro samostatné i vestavěné spotřebiče.
Navíc od nás získáte slevu 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG.
PODMÍNKY SLUŽBY
Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.
Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.
V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.

Jak objednat
Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 213
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Záruka Premium". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
K ČEMU SLOUŽÍ
Prodloužená záruka Premium PLUS se vztahuje na 2 a více spotřebičů AEG. Po uplynutí jejich záruční lhůty vám v případě funkční poruchy zajistí bezstarostný servis.
JAKÉ JSOU VÝHODY
- Bezplatný servis – neplatíte dopravu, práci ani použité náhradní díly.
- Garance kvality – opravu provádí autorizovaný servis s použitím originální dílů.
- Výměna za nový – pokud není oprava funkční poruchy možná, máte nárok na nový spotřebič.
- Sleva 15 % - můžete uplatnit opakovaně na nákup příslušenství a náhradní dílů v e-shopu AEG.
Jak objednat
Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 213
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Záruka Premium PLUS". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobních štítků.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: