HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!

Zavolejte nám na +420 261 302 213 a sjednete si Záruku Premium pro všechna životní překvapení

V případě poruchy vašeho spotřebiče vám poskytneme bezplatný servis i v případě náhodného poškození.

Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Co je Záruka Premium:

  • Záruka Premium pro spotřebič v záruce

    Rozšířená záruka Premium včetně náhodného poškození, na které se běžná dvouletá záruka nevztahuje

  • Záruka Premium pro spotřebič po záruce

    Záruka Premium prodlouží záruku vašeho spotřebiče včetně náhodného poškození
     

Nenechte nic náhodě!

Záruka Premium vyřeší jakoukouliv poruchu vašeho spotřebiče včetně neúmyslného poškození.

  • Ikonka check
    Nebudete muset hledat opraváře
    • Zavoláte nám a my vám zajistíme servis vyškoleným technikem.
    • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem.
  • Ikonka check
    Opravu za vás uhradíme
    • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě.
    • Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče.
  • Opravíme nebo vyměníme
    • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový.
    • Máte jistotu použití originálních náhradních dílů.

Záruku lze sjednat pro samostatné i vestavěné spotřebiče.
Navíc od nás získáte slevu 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG.

PODMÍNKY SLUŽBY

Minimální trvání smlouvy je 12 měsíců. Poté ji můžete kdykoli zrušit.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

Prodlouženou záruku je možné využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

K ČEMU SLOUŽÍ

Prodloužená záruka Premium PLUS se vztahuje na 2 a více spotřebičů AEG. Po uplynutí jejich záruční lhůty vám v případě funkční poruchy zajistí bezstarostný servis.

JAKÉ JSOU VÝHODY

  • Bezplatný servis – neplatíte dopravu, práci ani použité náhradní díly.
  • Garance kvality – opravu provádí autorizovaný servis s použitím originální dílů.
  • Výměna za nový – pokud není oprava funkční poruchy možná, máte nárok na nový spotřebič.
  • Sleva 15 % - můžete uplatnit opakovaně na nákup příslušenství a náhradní dílů v e-shopu AEG.

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: