Porovnání servisních služeb
Jak služba funguje
Máte poruchu na svém spotřebiči AEG, který je již po záruční době? Využijte službu s počáteční opravou za fixní cenu dle typu spotřebiče
- 2 999 Kč odsavače, trouby, sporáky, chladničky, mrazáky, vestavené kávovary, vestavné mikrovlnné trouby, pračky, myčky
- 3 699 Kč varné desky, sušičky, pračky se sušičkou
a prodloužení záruční lhůty na minimálně 1 rok za 199 Kč měsíčně.
Pokud se váš spotřebič porouchá nebo náhodně poškodí* v průběhu prodloužené záruční lhůty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovat a my se o vše postaráme.
* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
Službu lze sjednat pro 1 spotřebič AEG mladší 8 let od data nákupu z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře). Prodloužení záruky můžete využít až do 10 let stáří spotřebiče od data nákupu.
V případě, že vlastníte více spotřebičů AEG, je pro vás výhodnější Servis a záruka Premium PLUS. Můžete také využít službu Záruka Premium, kdy sjednáte pouze prodlouženou záruku bez počáteční opravy.
Jaké jsou její výhody
- Fixní, a tedy pevná cena počáteční opravy, která zahrnuje výjezd technika, opravu a originální náhradní díly.
- Oprava i náhodného poškození spotřebiče v průběhu prodloužené záruky.
- Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
- Pokud nelze spotřebič opravit, 30% sleva na nový spotřebič.
- Pokud spotřebič nelze v průběhu prodloužené záruky opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
- Flexibilní trvání prodloužené záruky u vašeho spotřebiče AEG.
- Pokud se spotřebič porouchá v průběhu prodloužené záruky, nehradíte opravy.
- Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení.
- 15% sleva na koupi náhradních dílů a příslušenství v e-shopu AEG.
Jak objednat
Servisní návštěvu včetně prodloužené záruční lhůty můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 213.
- Pošlete e-mail na extraservis@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Servis a záruka Premium". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktová čísla (PNC) a Sériová čísla modelů spotřebičů a můžete připojit i foto výrobních štítků.
- Vyplňte náš online formulář.
Servisní návštěvu vám potvrdíme do 2 pracovních dnů.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: extraservis@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: